Veelgestelde vragen

U vindt hier een aantal uitlegvideo’s en de meest gestelde vragen over CGM LIFE. Staat uw vraag er niet tussen? Neem dan even contact met ons op.



Uitlegvideo’s en handleidingen

Hoe werkt het registreren bij CGM LIFE?

Hoe kan ik mijn zorgverlener opzoeken en gegevens ophalen?



Gebruik en functionaliteit

Hoe weet ik of mijn zorgverlener te vinden is in jullie PGO?

Als uw zorgverlener geactiveerd is voor PGO’s, dan is deze ook te vinden in CGM LIFE. Er zijn twee manieren om daar achter te komen: registreren en uitproberen. Of contact opnemen met uw zorgverlener.

Kan ik bij al mijn zorgverleners mijn dossier al ophalen?

Op dit moment wordt er hard gewerkt in zorgverlenersland om alle huisartsen aan te sluiten. Komende tijd zullen er steeds meer zorgverlenersgroepen aansluiten, dus ook apotheken, ziekenhuizen, GGZ-instellingen enzovoorts. Maar dit kost tijd en is iets waar PGO’s geen invloed op hebben.

Per wanneer kan ik de gegevens van de GGZ ophalen?

Per 1 november 2021.

Kan ik in de PGO ook de ziekenhuisgegevens bekijken?

Het uitwisselen van gegevens met het ziekenhuis is helaas nog niet mogelijk.

Ik heb al CGM LIFE eSERVICES, het portaal van mijn huisarts. Moet ik dan opnieuw registreren voor CGM LIFE?

Nee, dat hoeft niet. Via de ‘paarse’ tegel (H-EPD) in CGM LIFE eSERVICES komt u automatisch in CGM LIFE. Het grote voordeel is dat u zowel van de portaalfuncties van uw huisarts als van de PGO-mogelijkheden gebruik kunt maken.

Welke apps en wereables kunnen aan de PGO gekoppeld worden?

Er kunnen geen apps en wereables gekoppeld worden aan de PGO.

In welke taal is de PGO beschikbaar?

In het Nederlands.


Kosten en bereikbaarheid

Wat kost de PGO?

De PGO is gratis voor patiënten.

Hoe kan ik de helpdesk bereiken?

De helpdesk is bereikbaar via e-mail pgo.cgmlife@cgm.com.